-
Your cart is empty
Winkelmandje wijzigen | Naar bestellen |
Klantenservice
Reclamatie formulier
Wij willen graag dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat jouw klacht is, dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling. Mocht je een klacht hebben, wendt dan direct tot Kooyman B.V. Wanneer schade zichtbaar is aan jouw bestelling neem dan direct duidelijke foto's terwijl de producten nog in de verpakking zitten. Tevens ontvangen wij graag een foto van het label op de verpakking. Deze foto’s kun je via onderstaand reclamatie formulier naar ons sturen. Daarnaast ontvangen wij óók graag een duidelijke omschrijving van jouw klacht.
Als je , ondanks zichtbare gebreken m.b.t. het product, toch overgaat tot verder uitpakken en/of verwerking van het product, heb je zonder voorbehoud het product geaccepteerd. Om diverse redenen dien je rekening te houden met een breukpercentage van 5%. In de regel is deze breuk te gebruiken voor passtukken.
Fabrikant en Kooyman B.V. moet binnen aanvaardbare termijn in de gelegenheid worden gesteld eventuele zichtbare gebreken op te lossen.
Na ontvangst van het ingevulde formulier, nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.